(Βίντεο) Η Μυστική ουσία των εκλογών


Αγαπητοί συμπολίτες καλησπέρα…

Σήμερα είναι Τρίτη 2 Μαΐου 2023 και μόλις μια βδομάδα και κάτι πριν ξεκίνησε με την διάλυση της Βουλής η ανακήρυξη της νέας προεκλογικής περιόδου.

Είμαι ο Θανάσης Γαλάνης υπ. Βουλευτής στον νομό Ημαθίας με την ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ φυσικά και είμαστε σε μια διαδικασία όπου πρέπει να ενημερωθούν όλοι οι πολίτες για την δυνατότητα σε αυτή την μοναδική περίοδο, σε αυτή την μοναδική στιγμή που θα εκτελεστεί στις 21 Μαϊου να δηλώσουν το παρόν τους, να δηλώσουν την αγανάκτηση τους, να δηλώσουν ακριβώς αυτό που νιώθουν με όλα αυτά που έχουν συντελέσει, για όλους τους παράγοντες, που κακά τα ψέματα, επιτρέπουμε τόσα χρόνια να υπάρχουν γύρω μας και ανάμεσα μας, με αποτέλεσμα να ζούμε αυτή την κατάπτωση που ζούμε ως Έθνος, ως κοινωνία.
Βλέπουμε τον Έλληνα, όπως έχουμε αναλύσει σε παλαιότερες εκπομπές μας να ξεφτιλίζεται διεθνώς, βλέπουμε τον Έλληνα πολίτη να τον ανεβάζουν «τεμπέλη» να τον κατεβάζουν τεμπέλη, ακαμάτη κι όλα αυτά τα επίθετα που μας έχουν ξαναποδώσει.

Τώρα όμως έχει έρθει η στιγμή να δώσουμε και εμείς το δικό μας παρόν, να δώσουμε και εμείς την δική μας βούληση να δείξουμε τι πραγματικά θέλουμε και ποιοι πραγματικά είμαστε… γιατί μην ξεχνάς συμπολίτη μου, ότι όπως έχουμε αναλύσει και σε προηγουμενες εκπομπές, η ουσία των εκλογών, είμαστε εμείς οι ίδιοι! Ο Πολίτης.

Έτσι λοιπόν, όλα αυτά τα χρόνια μπορεί να με διάφορα τεχνάσματα και με χιλιάδες προσπάθειες τέλος πάντων, να μας έχουν πείσει να μην ασχολούμαστε, να μας έχουν κάνει να αγανακτήσουμε και να σιχαθούμε αυτό που λέγεται «πολιτική».

Τώρα όμως που οι μάσκες έχουν πέσει όλα αυτά τα χρόνια και βλέπουμε το αποτέλεσμα αυτής της.. τολμώ να πω αδιαφορίας μας για όλη αυτή την διαδικασία… και δεν θέλω να ρίξω το βάρος μόνο σε εμάς… είπαμε ότι έχουν γίνει χιλιάδες προσπάθειες όλα αυτά τα χρόνια για να συμβεί, αυτό που συμβαίνει σήμερα.

Έτσι λοιπόν τώρα μας δίνεται μια ευκαιρία να δώσουμε μια ισχυρή εντολή που μας ζητάνε η οποία είναι η εξής: 
Να δώσουμε μια εντολή στους ανθρώπους που θα αναλάβουν την διακυβέρνηση της χώρας να νομοθετήσουν επιτέλους για τα δικά μας τα συμφέροντα. 
Να νομοθετήσουν πρώτα για τον πολίτη και μετά για τα συμφέροντα ξένων εταιριών κτλ, όπως φαίνεται να συμβαίνει, γιατί δεν γίνεται με έναν τεράστιο πλούτο γύρω μας, όλες οι εταιρίες, όλες οι «αγορές» που λένε να πλουτίζουν και ο πολίτης διαρκώς να πτωχεύει.

Άρα αντιλαμβάνεσαι συμπολίτη μου και συμπολίτισσα μου κάτι πάει πολύ στραβά…
Έτσι λοιπόν σε αυτή την σύντομη εκπομπή και θα ακολουθήσουν κι άλλες κάθε μέρα, όσο θα εντείνεται η διαδικασία μας, καλώ κάθε Έλληνα Πολίτη να έρθει και να συμμετέχει ο ίδιος σε αυτές τις εκλογικές διαδικασίες με την ψήφο του.

Γιατί η ουσία είμαστε εμείς οι ίδιοι.

Πρέπει να πάρουμε την προσωπικότητα μας και να να πάμε εκείνη την ημέρα και να πούμε "Φτάνει, ως εδώ! Τώρα θα μιλήσω εγώ και όλους εσάς που τόσα χρόνια σας επέτρεπα να διαχειρίζομαι τον πλούτο μου, με έχετε καταδυναστεύσει και τώρα θα σας τιμωρήσω".
Και "θα σας τιμωρήσω" με την έννοια, ότι θα μπω στην διαδικασία να ελέγξω τι έχει συμβεί στην χώρα μου, να δω πώς λειτουργεί το κράτος μου και για ποιον λόγο που τόσα χρόνια εγώ εχω τους μηχανισμούς μου να λειτουργήσουν υπέρ μου, εγώ φτωχοποιούμαι και δεν μπορώ να λειτουργήσω ως άνθρωπος.
Έχει χαθεί κάθε αξία μου, έχει χαθεί κάθε αρχή μου και γενικά, τα πάντα πλέον λειτουργούν ενάντια στην φυσιολογία του ανθρώπου.

Γι αυτό λοιπόν συμπολίτες μου, ξαναλέω: Είμαι ο Θανάσης Γαλάνης είμαι υπ. Βουλευτής στον νομό Ημαθίας με την ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ και καλώ κάθε πολίτη, είτε είναι στην Ημαθία, είτε όχι, να στείλει ένα μήνυμα, τώρα την στιγμή που βλέπει το βίντεο στο 6978008431 με το ονοματεπώνυμο του και να πει ότι: «θέλω να συμμετέχω και να βοηθήσω σε αυτή την διαδικασία»

Το πώς μπορεί να βοηθήσει ο καθένας θα το αναλύσουμε σε επόμενες εκπομπές μας που θα γίνονται καθημερινά.

Η αποστολή μας αυτές τις ημέρες είναι να μάθει κάθε Έλληνας πολίτης απανταχού της γαίας, ότι την δεδομένη στιγμή στις συγκεκριμένες εκλογικές διαδικασίες, Έλληνες πολίτες έχουν οργανωθεί εδώ και χρόνια και τώρα είναι έτοιμοι με το δικό τους οχημα να συμμετέχουν και να μπουν μέσα στην βουλή για να ελέγξουν κάθε πτυχή που αφορά τον Έλληνα Πολίτη.


Γι αυτό λοιπόν ΕΣΥ που ακούς και βλέπεις αυτό το βίντεο θέλω να μεταδώσεις σε κάθε άνθρωπο που γνωρίζεις και κυρίως στους ηλικιωμένους, στους μεγάλους ανθρώπους σε ηλικία, που δεν έχουν την δυνατότητα και άμεση πρόσβαση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ότι αυτή την φορά έχουν την δυνατότητα να τιμωρήσουν όποιον έχουν πράξει εναντίον.

Όποιος έχει κόψει την σύνταξη, σε όποιον έχει αναγκάσει να κλείσουν επιχειρήσεις, σε οποιονδήποτε έχει αναγκάσει την νέα μας γενιά να φεύγει στο εξωτερικό και να διαπρέπει και η χώρα μας να ρημάζει, ενώ θα μπορούσε να συμβαίνει το αντίθετο.

Γι αυτό λοιπόν 6978008431 είναι το προσωπικό μου κινητό και θέλω να μου στείλεις απλά ένα μήνυμα: «Ναι, ενδιαφέρομαι, ονομάζομαι τάδε… και μένω στην πόλη της Βέροιας ή στην πόλη της Αθήνας, στην περιοχή τάδε κτλ…" δεν μας ενδιαφέρει...
Στείλε μου το μήνυμα σου και θα φροντίσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σου, εγώ προσωπικά ή το επιτελείο μου ή ακόμα και άλλος συνυποφήφιος μου από οποιαδήποτε άλλη πόλη στην οποία διαμένεις και να σου πούμε πώς μπορείς αυτή την φορά να βάλεις και ΕΣΥ το λιθαράκι σου για να τελειώσουμε μία και καλή όλα αυτά τα δεινά που μας βαραίνουν.


Δείτε σχετικά: (Βίντεο) "Θα έδινες ποτέ μία εξουσιοδότηση σε έναν απατεώνα ολκής που σου ‘χει πει ψέματα;..."


ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ
ΟΤΑΝ ΕΝΩΘΟΥΜΕ ΩΣ ΕΘΝΟΣ,
ΩΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ
ΚΑΙ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΦΥΣΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ
ΘΕΤΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΘΕΣΜΟΘΕΤΩΝΤΑΣ
ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ
ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΜΑΣ

ΝΟΜΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΡΡΕΟΥΝ
ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΠΑΝΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΑΞΙΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΩΝ ΜΑΣ
ΚΑΙ ΤΩΝ 3 ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΩΝ ΝΟΜΩΝ
ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΟΡΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΕΙ
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ

ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗΣ...
ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΑ
ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΕΣΕΝΑ
ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙΣ Ε.ΣΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ

ΣΕ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΚΑΙ ΔΟΜΗΜΕΝΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΟΠΟΥ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ
ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ
ΚΑΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ ΠΙΣΩ.

ΕΛΑ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ Ε.ΣΥ!
ΕΛΑ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙΣ
ΣΤΟΝ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ.

ΕΙΤΕ ΕΤΣΙ ΕΙΤΕ ΑΛΛΙΩΣ
ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΟΛΟΙ ΘΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΜΕ...

ΣΤΗΝ 5Η ΕΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΜΑΣ
ΠΟΥ ΟΛΑ ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ
ΠΑΡΕ ΘΕΣΗ ΣΥΝΕΛΛΗΝΑ!

ΓΙΑΤΙ ΟΥΤΕ Η ΚΑΤΕΛΙΞΗ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΤΕΛΟΣ...
ΟΣΟ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΔΡΑΝΟΥΜΕ
Ή ΑΡΠΑΖΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΗΜΙΜΕΤΡΑ ΩΣ ΣΑΝΙΔΕΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ
ΘΑ ΒΟΥΛΙΑΖΟΥΜΕ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ
ΣΤΟ ΣΚΟΤΟΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ

Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑΓΜΕΝΗ.
ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΝΩΘΕΙΤΕ...
Η ΕΛΛΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΧΕΡΙΑ.

ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ "ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ" ΠΟΥ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΑΝ ΜΕ ΑΡ. ΠΡΩΤ. 6199/4-9-2015 ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ. Η ΑΘΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΝΟΜΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ.