Ο Καθηγητής Sucharit Bhakdi στέλνει ένα Ηχηρό μήνυμα σε όλους τους Έλληνες εν μέσω του Διεθνούς Διεπιστημονικού Συνεδρίου: Επιστήμη και Κοινωνία στον Πόλεμο της Πανδημίας


 Ο Sucharit Bhakdi γεννήθηκε την 1η Νοεμβρίου 1946 στην Ουάσιγκτον, DC, είναι Γερμανός ειδικός στη μικροβιολογία, την ιολογία και την επιδημιολογία των λοιμώξεων. Είναι ομότιμος καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Johannes Gutenberg Mainz και ήταν επικεφαλής του Ινστιτούτου Ιατρικής Μικροβιολογίας και Υγιεινής εκεί από το 1991 έως το 2012

Διεθνές Διεπιστημονικό Συνέδριο: Επιστήμη και Κοινωνία στον Πόλεμο της Πανδημίας, πραγματοποιήθηκε το Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου και την Κυριακή, 20 Σεπτεμβρίου 2020.
Πρόκειται, για μία πρωτοβουλία προερχόμενη από την Ελληνική Επιστημονική Κοινότητα και πιο συγκεκριμένα της Ανεξάρτητης Συμμαχίας των Γιατρών του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών, η οποία στόχο έχει να βοηθήσει τους συνανθρώπους μας στα ζητήματα που αφορούν την πανδημία.



Εν μέσω του Διεθνούς Διεπιστημονικού Συνεδρίου των Αθηνών άδραξε την ευκαιρία ο Καθηγητής μικροβιολόγος-λοιμοξιολόγος-ιολόγος Dr Sucharit Bhakdi, για να στείλει ένα ηχηρό μήνυμα Συνένωσης, σε όλους τους Έλληνες, για την απελευθέρωση ολόκληρου του πλανήτη, όπως ανέφερε!!

''Από εσάς τους Έλληνες πρέπει να γίνει η αρχή, είναι πολλοί που περιμένουν εσάς!!!''

Συγκεκριμένα και μετά την επιστημονική τοποθέτησή του στο κυρίως θέμα του Συνεδρίου, συνέχισε κι έκλεισε θέλοντας να περάσει στους Έλληνες πολίτες αλλά και κυβερνώντες, στην Ελλάδα μας αλλά και Παγκόσμια ένα άμεσο μήνυμα:

''Αυτό τον χειρισμό τον βρίσκω ανήθικο και πρέπει να κάνουν κάτι οι υπεύθυνοι σε αυτόν τον κόσμο, ώστε να σταματήσει αυτή η τακτική.
Διότι αυτό που συμβαίνει αυτή την στιγμή είναι να γινόμαστε μάρτυρες σε Ανθρώπινα Πειράματα… Θεωρώ  πως αυτήν την  στιγμή θα ήταν ελπιδοφόρο να σηκωθούν Όρθιοι οι Έλληνες.

Διότι εσείς οι Έλληνες είστε αυτοί που δείξατε στον κόσμο τον τρόπο του Πολιτισμού.
Τώρα ο κόσμος σας χρειάζεται ξανά.
Και εάν το καταφέρετε αυτό τώρα, θα είστε αυτοί που για άλλη μία φορά θα γίνετε οι Σωτήρες  Του Κόσμου.
Διότι υπάρχουν και πάρα πολλές άλλες μικρές χώρες, που περιμένουν κάτι τέτοιο για να ξεσηκωθούν κι αυτές κι εσείς να είστε οι ηγέτες ενός τέτοιου κινήματος.
Κανένα άλλο Έθνος Καμία άλλη χώρα δεν είναι τόσο κατάλληλη για να ηγηθεί ενός τέτοιου αγώνα που να παρασύρει και τις άλλες μικρές χώρες, όσο η Ελλάδα.
Αυτό που θα πρέπει να κάνετε είναι η Ελίτ της Ελλαδας, οι ηγέτες να ενωθούν με τον απλό κόσμο της Ελλάδας και να σταματήσετε να διαιρείστε να τσακώνεστε και να πολεμάτε ο ένας τον άλλον.
Συνένωση άρχουσας ταξης και απλών πολιτών
Και όταν καταφέρετε να Απελευθερώσετε τον κόσμο, θα δείτε πως όλα τα προβλήματα σας και ξέρω πως έχετε πολλά προβλήματα, θα λυθούν, διότι ο κόσμος θα Σηκωθεί όρθιος και πάλι,  θα σας αναγνωρίσει χειροκροτήσει κι επιβραβεύσει γι αυτό τον ρόλο που θα έχετε παίξει.’’

''Οι μεγάλες χώρες είναι που οδηγούν την ανθρωπότητα προς την λάθος κατεύθυνση.’’



''Κάποιος πρέπει να ξεκινήσει το κίνημα και δεν σας λέω να το φέρετε εις πέρας μόνοι σας, σας λέω να το ξεκινήσετε, διότι υπάρχουν πάρα πολλές μικρότερες  χώρες τώρα, που είναι έτοιμες να σηκωθούν όρθιες ενώ κάθονται…, διότι είμαστε συνδεδεμένοι, αλλά χρειάζονται έναν ηγέτη.
Το μόνο που έχει να κάνει η Ελλάδα είναι να σταματήσει.
Υπάρχουν άλλα κράτη που θέλουν να το κάνουν, το ξέρω διότι είμαι σε επαφή με αυτά τα κράτη και δεν περιμένουν τίποτε άλλο από το να σταματήσετε.
Σταματήστε να φοράτε αυτές τις μάσκες, σταματήστε τα Τεστ.
Σταματήστε να μην συνευρίσκεστε μεταξύ σας δημοκρατικά, σταματήστε να ακολουθείτε αυτά τα χαζά μέτρα. Ο ιός δεν είναι εκεί για να σας σκοτώσει, θα νικήστετε δεν θα χάσετε, θα το δείτε αρκεί να μην συμπράτετε, να σταματήσετε…''
''Ενωθείτε ΩΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, σταματήστε να διαιρείστε και να τσακώνεστε και θα κερδίσετε αυτή την ΜΑΧΗ  ενάντιον όλου του υπόλοιπου πλανήτη.''
''Δεν πολεμάτε τον ιό, πολεμάτε μία AGENDA.
ΚΑΙ ΣΑΣ ΛΕΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΛΛΑ ΚΡΑΤΗ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ''

ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΚΛΕΙΣΕ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ




ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΓΝΩΡΙΣΕΙ Ο ΚΑΘΓΗΤΗΣ.
ΕΔΩ ΚΑΙ 5ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ, ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ Ο ΠΟΛ. ΦΟΡΕΑΣ ''ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ-Ε.ΣΥ.'' ΜΕ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΝ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ.
ΗΓΕΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΩΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΟΠΛΙΤΕΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΑΔΙΚΟΥ.
ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΚΑΙ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ, ΧΩΡΙΣ ΚΟΜΜΑ ΧΩΡΙΣ ΔΟΓΜΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΧΡΩΜΑ, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΩΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΜΕ ΑΠΩΤΕΡΟ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΟΠΟΥ ΜΕ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ ΘΑ ΔΙΑΒΙΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΤΗΣ ΑΠ ΟΛΟ  ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ.

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΑ ΟΣΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΕΙΠΕ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ, ΔΙΟΤΙ ΙΑΤΡΟΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ, ΑΥΤΑ ΑΣ ΤΑ ΒΡΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΙ ΑΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΟΥΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥΣ. 
ΟΠΟΤΕ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΔΕΝ ΦΕΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΟΣΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΘΕΣΗ ΓΙ ΑΥΤΑ.

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΤΟ ΗΧΗΡΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΥΝΕΝΩΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑ ΣΤΟΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ, ΠΟΥ ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΜΑΣ ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΜΕΛΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ ΕΤΗ ΠΟΛΛΑ ΤΩΡΑ...
ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ ΩΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΝ ΑΦΘΟΝΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΝ ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ...
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΙ ΨΗΦΙΖΕΣ ΜΕΧΡΙ ΕΧΘΕΣ
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΕ ΠΟΙΟ ΔΟΓΜΑ ΑΝΗΚΕΙΣ
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΣΟΥ...(ΕΑΝ ΕΧΕΙΣ ΛΙΓΑ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ Η ΕΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΣΙΝΑ Η ΚΑΙ ΜΩΒ...)
ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ...ΝΑ ΕΝΩΘΕΙ Η ΕΛΙΤ ΜΕ ΤΟΝ ΑΠΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ...ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;;
ΜΙΛΗΣΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΝΤΖΕΝΤΑ...ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΤΙ ΘΑ ΞΕΡΕΙ...
ΑΡΑ ΑΥΤΑ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕΜΟΝΟΜΕΝΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΦΤΩΧΟΤΕΡΟΥΣ Η ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΦΤΩΧΟΥΣ...ΑΦΟΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΑΣΧΕΤΩΣ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ.

Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΟΛΟΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΤΗΣ ΓΑΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ

ΜΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΗ  ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

...ως Πολίτες της Ελληνικής Δημοκρατίας επειδή έτσι και αλλιώς όλες οι αποφάσεις λαμβάνονται επ ́ονοματί μας, επικαλούμαστετα Συνταγματικά δικαιώματα μας και αποκηρύσσουμε όλα τα πολιτικά κόμματα γιατί δεν εκπροσωπούν εμάς, τα συμφέροντα μας και τα δικαιώματα μας και αποφασίζουμε να προχωρήσουμε:

ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΦΟΡΕΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΈΘΝΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ:
«ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ»
Με τους
διακριτικούς τίτλους:
«Ε.ΣΥ.», «ΕΛ.ΕΥΣΙΣ» και «ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ»


Στην δημιουργία των συνθηκών για την εγκαθίδρυση της Ελληνικής Δημοκρατίας της μόνης Δημοκρατίας, στην βάση και στις αρχές όπως απορρέουν από την Γραμματεία ως

Θεώρημα και ως Πρακτική εφαρμογή.
Στην Εγκαθίδρυση της Ελληνικής Δ
ημοκρατίας με πηγή εξουσίας το κρατείν του Δήμου όπου οι Δημότες είναι πραγματικά πολίτες με πλήρη συμμετοχή επί «κρίσεως και αρχής».
Την επαναφορά
όλων των κληρονομικά δικαιωμάτων, δικαίων και περιουσίας του έθνους μας σε όλες τις μορφές τους, πνευματικές, επιστημονικές, τεχνολογικές , τεχνικές, κυβερνητικές, υλικές κλπ.
Καλούμε όλους τους ́Ελληνες να ενταχθούν στην δημιουργία στον Δήμο τους, Πολιτικής
Οντότητας, με την ονομασία «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ»«Ε. ΣΥ.» η οποία είναι η πηγή της εξουσίας της Πολιτείας στην Ελληνική Δημοκρατία για να διεκδικήσουμε ό,τι πραγματικά μας ανήκει.

Η «ΕΛΛΗΝΩΝΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ»είναι η οδός για την εγκαθίδρυση της Ελληνικής Δημοκρατίας.
Η «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ» «Ε.ΣΥ.»
αναγνωρίζει ως μόνο και πραγματικό χρέος αυτό που έχουμε ως Έλληνες πολίτες να αναλάβουμε τις ζωές μας και το μέλλον στα χέρια μας, χρέος που έχουμε όχι μόνο προς τον εαυτόν μας αλλά προςολόκληρο το γένος μας και κυρίως προς τους απογόνου μας, τις νεώτερες και μελλοντικές γενεές.
Η Ελληνική Δημοκρατία προάγει το Ελληνικό αξιακό σύστημα γιατί μόνο μέσα από αυτό ο άνθρωπος οντολογικά παίρνει την θέση που του ανήκει, έτσι ο άνθρωπος είναι Πολίτης ζώντας σε πόλη , παράγοντας πολιτισμό με πλήρη ασφάλεια στην ολότητα με αρμονία και συνοχή.

ΑΥΤΗ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΔΙΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΛΛΑΝΙΕΣ
ΑΞΙΕΣ :


1.
ΛΟΓΙΚΗ είναι το μέσον το οποίο οδηγεί στην νόηση η οποία αποδέχεται το ορθόν και τo υπαρκτόν αποκλειστικά μόνο μέσω της αποδεικτικής διεργασίας.
2.ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ η οποία θέτει τον άνθρωπο σε απεριόριστη και διαρκή Δυνατότητα δυναμικής και πρωτίστως βουληματικής πορείας προς την αναζήτηση και εφαρμογή από μέρους του αρχών με την μεγαλύτερη κατά το δυνατόν νομοτελειακή προσέγγιση.
3.
ΑΡΕΤΗ είναι γνωσιακή υπεροχή η οποία αποτυπώνεται σε όλες τις εκδηλώσεις και αποφάσεις, χωρίς το ίδιον όφελος ή η έπαρση να είναι το κίνητρο.
4.ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ως μέσον για την απόδοση διανεμητικά, διορθωτικά ή και με αμοιβαιότητα του δικαίου.
5.ΙΣΟΤΗΣ είναι η επακριβώς παροχή ίσων ευκαιριών προς όλους τους πολίτες χωρίς καμία διάκριση, η αξιοποίηση των ευκαιριών όμως εξαρτάται απο τόν καθένα πολίτη ξεχωριστά.
6.
ΑΦΘΟΝΙΑ είναι η επάρκεια παροχής υλικών και πνευματικών αγαθών καθώς και ευκαιριών προς όλους τους πολίτες ως απαραίτητη προϋπόθεση για την αποφυγή φθόνου.
7.
ΑΛΗΘΕΙΑ
είναι η έξοδος από την οντολογική λήθη και η ταύτιση της νοητικής λειτουργίας με το υπαρκτό.
8.
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ
είναι οτιδήποτε διαπερνώντας μέσα από τις αισθήσεις μας καλύπτει την ευαισθησία που έχουμε έμφυτη μέσα μας.
9.
ΑΡΜΟΝΙΑ η σύγκλιση, η αρμογή , η σύνδεση διαφορετικών , ή αντιθέτων σε ένα σύνολο με ευρυθμία, ορθή αναλογία και τέλεια συναρμογή.
10.
ΑΝΔΡΕΙΑ «Ανδρεία εστί έξις ψυχής ακίνητος υπό φόβου, επιστήμη των κατά πόλεμον πραγμάτων, θάρσος πολεμικόν, εγκράτεια ψυχής προς τα φοβερά και δεινά, τόλμη υπηρετική φρονήσεως, ευθαρσία επί θανάτου προσδοκίας, έξις διαφυλακτική λογισμών ορθών εν κινδύνοις».
11.
ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ ηπορεία και ο τελικός προορισμός της πορείας του ανθρώπου όταν ταυτίζονται με τον λόγο( σκοπό ) της ύπαρξηςτου.
12.
ΓΝΩΘΙ ΣΕΑΥΤΟΝ Η αυτογνωσία μας για το ποιοι είμαστε από που προερχόμαστε σε ποιό σχέδιο εντασσόμαστε και ποιο προορισμό έχουμε.

Αυτές οι αξίες δημιουργούν τις αρχές ως σημεία αναφοράς κοινωνικού συστήματος τα οποία δημιουργούν συγκεκριμένο λειτουργικό πλαίσιο.


ΟΙ ΑΞΙΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΩΣ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ

ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ.
ΑΡΧΕΣ:

1.
ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗ: Ως την τέχνη να φθάνεις στην αλήθεια και καταλήγει σε σωστά συμπεράσματα.
2.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ: Σε μια ελεύθερη κοινωνία, διασφαλίζεται η δικαιοσύνη και η αξιοκρατία, οι πολίτες αγωνίζονται ανεμπόδιστα για την ανανέωση νόμων και θεσμών. 3.ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ: Η άσκηση πολιτικής ή πολιτειακής δράσης είναι υποχρέωση όλων των πολιτών. Η συμμετοχή στο εκλέγειν - εκλέγεσθαι, στο συνέρχεσθαι, συμμετοχήςστα κοινά και στην άσκηση ελέγχου εξουσίας.
4.
ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ: Είναι η εκδήλωση της ελεύθερης βούλησης των ατόμων της πολιτείας μέσα όμως στα πλαίσια της κοινωνικής ελευθερίας η οποία προηγείται σε κάθε περίπτωση. 5.ΙΣΟΝΟΜΙΑ: Είναι αφενός η ισότης των πολιτών έναντι του Νόμου και η εφαρμογή του Νόμου αδιακρίτως από όλους τους πολίτες και αφετέρου η λειτουργία χωρίς την ελάχιστη αλληλεξάρτηση Νομοθέτη και εκτελεστικής Εξουσίας. 6.ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑ: Είναι οι μηχανισμοί οι οποίοι εγγυούνται την αντιμετώπιση των Πολιτών με ισότητα εκ μέρους της Πολιτείας καθώς και η πραγματική αμοιβαιότητα σχέσεων Πολιτών και Πολιτείας.
7.
ΙΣΟΚΡΑΤΙΑ: Είναι το βάρος των αποφάσεων της Πολιτείας να ισοκατανέμεται σε όλους τους Πολίτες χωρίς διακρίσεις, εξαιρέσεις κλπ.
8.
ΙΣΗΓΟΡΙΑ: Οι ίδιοι να έχουν ίσο δικαίωμα αγόρευσης. 9.ΔΙΑΝΕΜΗΤΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ: Αποσκοπώντας στην απόδοση της να εντάσσεται η κατανομή όχι μόνο των αξιωμάτων, αλλά γενικώς η αξιακή ισότητα, με την οποία η πολιτεία εξοπλίζει τα πρόσωπα κατά τις δικαιϊκές τους σχέσεις.
10.
ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ: Έχει σκοπό τη διατήρηση της πολιτείας εντός του συστήματος αξιών και αρχών.
Η αδικοπραξία
κατά μέλους του σώματος της πολιτείας λογίζεται ως αδικοπραξία κατά της πολιτείας, έτσι η πολιτεία είναι υπεύθυνη να σταματήσει την αδικία αν βρίσκεται σε εξέλιξη και σε κάθε περίπτωση να την εξαλείψει ανάλογα με το αδίκημα με διόρθωση ή με τιμωρία.
Να
διανέμεται «μή προς τον λόγον αλλά προς την διάνοιαν του νομοθέτου σκοπείν».
Και προς τις δύολοιπόν κατευθύνσεις, τόσο η διανεμητική όσο και η διορθωτική δικαιοσύνη εκφράζουν την αρχή της αναλογικότητας ως θεμέλιο της ιδανικής και ολοκληρωμένης απόδοσης του δικαίου.
11.
ΦΡΟΝΗΣΗ: Είναι η αιτία του «πράττειν ορθώς». Τρόπος σκέψης και αντίστοιχη πρακτική που χαρακτηρίζεται από λογική, σύνεση, ωριμότητα.
Η φρόνηση είναι «η δημιουργική δύναμη της ανθρώπινης ευζωίας»,
η οποία υπερβαίνει τη γνώση, μπορεί να διακρίνει το ορθό από το εσφαλμένο και επιτρέπει στον άνθρωπο να σταθμίσει το «δέον γενέσθαι».
Είναι εκείνη που παράγει το φρόνημα, το οποίο ζωογονεί και οργανώνει την
πράξη, καθώς εμπεριέχει το πλαίσιο της σκέψης, της γνώσης και βούλησης, που είναι οι αρχές πάνω στις οποίες εδράζεται η πράξη...
12.
ΣΩΦΡΟΣΥΝΗ: Η έννοια της σωφροσύνης είναι νοητική λειτουργία και ορίζεται ως έλεγχος των συναισθημάτων «το κρατείν ηδονών και επιθυμιών», με το να είσαι μέσω της Λογικής Κύριος του εαυτού σου.
Σωφρονέω σημαίνει συγκροτούμαι ,
συνέρχομαι, γίνομαι κύριος εμ ́αυτου.
13.
ΑΙΔΩΣ
: Εκφράζει την ιδιότητα του ανθρώπου να αποφεύγει κάθε πράξη του που αντιβαίνει στον καθιερωμένο εθιμικό κώδικα του κοινωνικού του περιβάλλοντος με κίνητρο τον σεβασμό και την σεμνότητα.
Η αιδώς κατοχυρώνει
την αξιοπρέπεια του ατόμου, γιατί το εμποδίζει να παραδοθεί στο χάος των παρορμήσεων του και το υποχρεώνει να συμμορφωθεί με ότι το διαφοροποιεί από τα άλλα έμβια όντα: το λόγο.
Παράλληλα περιστέλλει
τις εγωιστικές τάσεις του την ιδιοτέλεια, την επιθετικότητα, την απληστία και τονώνει σε αυτό τις δυνάμεις εκείνες που συντελούν στην εμπέδωση της κοινωνικής αρμονίας.
14.
ΣΕΒΑΣΜΟΣ: Οκόσμος που μας περιβάλλει διέπεται από σεβασμό ο οποίος εντάσσεται στους κανόνες και στις αρχές της νομοτέλειας οι οποίες περιλαμβάνουν και τον άνθρωπο ως τμήμα του συμπαντικού συνόλου.
Ο σεβασμός εκδηλώνεται συμπαντικά στις σχέσεις ανάμεσα των νοημόνων όντων
με πλήρη αμοιβαιότητα, μέσα σε αυτήν την αμοιβαιότητα του σεβασμού βρίσκεται ο άνθρωπος μεταξύ των δημιουργών του ως ομοίωμα τους, του φυσικού και κοινωνικού περιβάλλοντός του και ως συμπαντικό όν με τον εαυτόν του.
Ο άνθρωπος οφείλει να σέβεται τον θείο δ
ημιουργό του και αμοιβαία ο δημιουργός σέβεται το δημιούργημά του.
Ο θεός που προβάλλουν τα Ιερατεία και τα δόγματα
δεν έχει κανένα σεβασμό για τον άνθρωπο και γενικότερα για την ανθρώπινη φύση επειδή τον θέλει σε ζωώδη κατάσταση που σημαίνει ότι αυτός ο θεός δεν είναι ο Δημιουργός του.
Ο σεβασμός δεν απαιτείται ούτε ζητείται αλλά αποκτάται και διατηρείται με συνεχή προσπάθεια.
15.ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ: «Σύμφωνα με την αξία του πρέπει να πράττει και να τιμάται ο κάθε άνθρωπος».
ΣΕ ΑΤΟΜΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ:
Ο όρος αξιοκρατία δηλώνει την αρχή σύμφωνα με την οποία η ανάληψη αξιωμάτων και θέσεων δημοσίων ή μη, η αναγνώριση και η επιβράβευση προσπαθειών γίνονται με βάση την προσωπική αξία του καθενός, χωρίς να παρεμποδίζονται απ’την οικονομικήτου, ή την κοινωνική του θέση.
Συνιστά κίνητρο για ενεργοποίηση των δυνάμεων, μεγαλύτερη προσπάθεια,
ανάληψη πρωτοβουλιών και αύξηση της αποδοτικότητας του ατόμου.
Εγείρει την
αγωνιστικότητά του, με την οποία αντιμάχεται κάθε εμπόδιο για την πραγμάτωση των στόχων του.
ΣΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ:
Αναπτύσσεται η ευγενής άμιλλα μεταξύ των μελών της κοινωνίας και καλλιεργείται η κοινωνική συνείδηση, η κοινωνική ισορροπία, η δικαιοσύνη, η συνεργασία και η αλληλεγγύη.
Οι
πολίτες αξιολογούνται με δίκαια και αντικειμενικά κριτήρια, ικανοποιείται το δημόσιο περί δικαίου αίσθημα και αναπτύσσεται εμπιστοσύνη στους κοινωνικούς θεσμούς και πολιτειακούς νόμους.
16.
ΦΙΛΟΤΗΣ: Η Φιλότητα ως κάθε είδους φυσική ελκτική δύναμη, κάθε είδους δύναμη κοινωνικής συμφιλίωσης και ενότητας ή κάθε είδους δύναμη ανοσίας και ομοιόστασης ενός οργανισμού.
Ως κοινωνική ελκτική δύναμη υποβάλλει την εικόνα του αδιαίρετου σώματος μιας
πόλης, της συλλογικής ψυχής της, στην οποία επικρατεί η ομόνοια και η ενότητα όλων των πολιτών. Σε αυτή την πόλη και σε αυτή την κοινωνία επικρατεί, η απόλυτη συν-χώρηση ακόμα και των αδιαχώριστων, κοινωνικά ατόμων.
Τέλος,
πνευματικά, ΗΦ ιλότητα είναι η ενωτική δύναμη με αποτέλεσμα την ηρεμία και την γαλήνη της συνειδητότητας, η οποία έχει γίνει ένα με τον εαυτότης.
17.
ΦΙΛΟΤΙΜΙΑ: Η έννοια αναδεικνύει πρωτίστως το κίνητρο για τιμητική διάκριση, υπεροχή, δόξα.
Είναι η έντονη αίσθηση της τιμής και της αξιοπρέπειας .., εννοείται η φιλοτιμία, η οποία δεν εξαντλείται στο ατομικό συμφέρον αλλά διοχετεύεται στην κοινωνική προσφορά, ενσωματώνει δηλαδή την ατομική φιλοδοξία στις κοινωνικές αξίες, ώστε αυτή να λειτουργεί προς όφελός της κοινωνίας.
Η
φιλοτιμία εκτιμάται και αποδίδεται στο άτομο από όλο το σώμα της κοινωνίας και όχι από κάποια συγκεκριμένη κοινωνική ομάδα, σύλλογο, τάγμα ή στοά.
18.
ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ: Είναι οι εντυπώσεις επί των αισθήσεων από πράξεις, συμπεριφορές, ενέργειες, παρουσιάσεις, σκέψεις οι οποίες προβάλλουν μεγαλειωδώς το πρέπον, το αρμόζον, το ωραίο, το ενάρετο, το δίκαιο.
Όσο
η συνειδητότητα του ανθρώπου βρίσκεται εναρμονισμένη με τον σκοπό ύπαρξης του τόσο η μεγαλοπρέπεια εκπέμπεται σε κάθε εκδήλωση του.
Η
μεγαλοπρέπεια απομακρύνει τον άνθρωπο από την μικροπρέπεια την μεμψιμοιρία. Είναι χαραγή στο ελληνικό γένος η μεγαλοπρέπεια.
Η
κληρονομιά του γένους μας στον πλανήτη γαία χαρακτηρίζεται πρωτίστως  από μεγαλοπρέπεια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ,
ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΓΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΕΝΩΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ.
ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ!!

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ- Ε.ΣΥ.»